Filmklubben Park blev oprettet i 2004.

Formålet for klubben er at udbrede kendskabet til og udvikle interessen for filmen som kunstnerisk udtryksmiddel og som kunstart, dvs kvalitetsfilm med et kunstnerisk budskab, som normalt kun har et begrænset publikum.

Vi viser årligt 6 film  i forårssæsonen og 6 film i efterårssæsonen. Medlemmerne får tilsendt et filmkatalog og kan indsende ønsker for kommende film til bestyrelsen inden august. Bestyrelsen udarbejder derefter en stemmeseddel med 20 filmtitler, som sendes til afstemning.

Filmene vises i Parkteatret i Frederikssund, lige ved S-stationen og vi viser filmene både klokken 10, klokken 16 og kl 18.30 Så der skulle være god mulighed for at indpasse filmoplevelsen til når det passer dig bedst.

Medlemskab

Du melder dig ind – eller fornyer dit medlemskab – ved at indbetale kontingent til FilmklubbenParks konto: Reg.nr. 2670 kontonr.  8476808058.  Skriv navn og medlemsnummer på indbetalingen. Hvis du er nyt medlem, skal du også sende en mail med navn, adresse og telefonnummer til filmklubbenparkfrsund@gmail.com, når du har indbetalt.

Bestyrelsen

Formand:                         Ruth Krog                                            60 67 52 32

Næstformand :                 Carsten Overgaard                             20 63 66 50

Kasserer:                         Bodil Madsen                                      20 64 04 88